Modalitatile de plata

Site-ul www.harmonyway.ro, denumit in continuare “harmonyway.ro”, este detinut si administrat de catre S.C Harmony way S.R.L., denumita in continuare “Harmony way®”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare 44084305, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/6510/2021,  sediul Bucuresti, Bl.Iuliu Maniu, nr.65, bl.P7, sc.11, et.6,ap.355, tel: +40724325234, email: contact@harmonyway.ro si adresa de corespondenta Com.Chiajna, sat.Rosu, str.Viitorului, nr.19, jud.Ilfov

 

 

Modalitatile de plata sunt:

•    Plata in numerar - se face in lei, integral, la livrare si se va emite chitanta oferite de catre curier la receptionarea coletului. Factura se primeste in avans pe e-mail sau in colet;

•    Plata cu card bancar la curier - se face la livrare si se va emite chitanta oferite de catre Curier la receptionarea coletului. Factura se primeste in avans pe e-mail sau in colet;

•    Plata prin ordin de plata - se face în baza facturii proforme, emisă la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa receptionarea valorii platite, aferente comenzii plasate, in contul Harmony way;

 •  Plata online cu card bancar prin Plationline.ro (Visa/Maestro/Mastercard).

Plata online cu cardul se va desfasura în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Harmonyway.

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu vi se percepe niciun comision suplimentar! 

 Politica de livrare

Site-ul www.harmonyway.ro, denumit in continuare “harmonyway.ro”, este detinut si administrat de catre S.C Harmony way S.R.L., denumita in continuare “Harmony way®”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare 44084305, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/6510/2021,  sediul Bucuresti, Bl.Iuliu Maniu, nr.65, bl.P7, sc.11, et.6,ap.355, tel: +40724325234, email: contact@harmonyway.ro si adresa de corespondenta Com.Chiajna, sat.Rosu, str.Viitorului, nr.19, jud.Ilfov

 Definitii:

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul harmonyway.ro. Client – persoana fizica / si/sau persoana juridica ce efectueaza o Comanda;

Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate Clientului de catre Harmony way;
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Harmony way si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii si sa faca plata acestora.
Contract – o Comanda confirmata de catre Harmony way, prin care Harmony way este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si/sau Serviciile, iar Clientul este de acord sa le achizitioneze, sa le primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid. 
Newsletter – Direct marketing este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei la un grup de oameni, folosind adresa de e-mail/numarul de telefon. În sensul cel mai larg, fiecare e-mail/SMS trimis unui client/abonat poate fi considerat marketing pe e-mail/prin SMS. De obicei, implică utilizarea e-mailului/SMS-urilor pentru a trimite reclame sau pentru a solicita vânzări sau donații și este menit să construiască loialitate, încredere sau cunoașterea mărcilor/brandului. Termenul se referă la trimiterea de mesaje cu scopul de a îmbunătăți relația noastra cu clienții/abonatii, încurajând loialitatea clienților sau convingând abonatii să realizeze o achizitie. Mesajele de direct marketing pot fi trimise doar la o bază de date a clienților/abonatilor.

Daca doresti sa nu mai primesti notificari comerciale, poti da unsubscribe din orice email primit de la Harmonyway.ro
Oferte personalizate
 – Metodă de marketing care are ca obiectiv creşterea fidelităţii clienţilor printr-o bună cunoaştere a fiecăruia dintre ei, permiţând astfel o personalizare a ofertei, ce se bazează pe identificarea şi personalizarea consumatorilor/abonatilor şi pe existenţa unei oferte actualizate la zi prin informaţii provenind de la client/abonat. In vederea transmiterii de oferte personalitate, Harmony way va putea utiliza aplicatii si instrumente de Web Tracking pentru a identifica preferintele dumneavoastra. In toate cazurile, Harmony way va respecta dreptul la viaţa privată.

 Conditii de livrare

 

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată in prealabil de catre Harmony way.

Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 1 – 10 zile lucrătoare de la momentul confirmarii comenzii de catre Harmony way.

In cazuri exceptionale (perioade de sarbatori si conditii meteo nefavorabile) timpul de livrare se poate mari, acest lucru fiind anuntat pe site-ul harmonyway.ro.
            Stabilirea curierului cu care se expediază fiecare comandă se face de catre Harmony way. 
Firma de curierat care vor asigura transportul este Sameday.

În anumite cazuri, în funcție de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.

          Pentru comenzile cu produse din toate categoriile cu exceptia celei <<pentru sportivi>>, a caror valoare este mai mare sau egala cu 200 lei, transportul este GRATUIT, atat in Bucuresti, cat si in tara. Pentru comenzile cu produse din categoria <<pentru sportivi>>, transportul este GRATUIT pentru o valoare mai mare sau egala cu 500 lei.

Pentru comenzi cu produse din toate categoriile cu exceptia celei <<pentru sportivi>> a caror valoare este mai mica de 200 lei, se percepe o taxa de 15 lei, in conditiile in care greutatea coletului este mai mica de 2kg, iar pentru fiecare kg suplimentar costul va fi de 0.8 lei/kg. Pentru comenzi cu produse din categoria <<pentru sportivi>> a caror valoare este mai mica de 500 lei, se percepe o taxa de 15 lei in conditiile in care greutatea coletului este mai mica de 2kg, iar pentru fiecare kg suplimentar costul va fi de 0.8 lei/kg.

In cazul livrarii Comenzii (inclusiv la locul de munca al Clientului), si in situatia in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
             Livrarea se considera a fi indeplinita de catre harmonyway.ro la momentul predarii produselor Comandate de catre Curier catre Client.

 

             Pentru serviciile comandate de catre Client, se va emite un voucher care va fi livrat in format electronic in 24h – 48h lucratoare.

Politica de retur si Garantie

Site-ul www.harmonyway.ro, denumit in continuare “harmonyway.ro”, este detinut si administrat de catre S.C Harmony way S.R.L., denumita in continuare “Harmony way®”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare 44084305, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/6510/2021,  sediul Bucuresti, Bl.Iuliu Maniu, nr.65, bl.P7, sc.11, et.6,ap.355, tel: +40724325234, email: contact@harmonyway.ro si adresa de corespondenta Com.Chiajna, sat.Rosu, str.Viitorului, nr.19, jud.Ilfov

Definitii:

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul harmonyway.ro. Client – persoana fizica / si/sau persoana juridica ce efectueaza o Comanda;

Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate Clientului de catre Harmony way;
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Harmony way si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii si sa faca plata acestora.
Contract – o Comanda confirmata de catre Harmony way, prin care Harmony way este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si/sau Serviciile, iar Clientul este de acord sa le achizitioneze, sa le primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid. 
Newsletter – Direct marketing este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei la un grup de oameni, folosind adresa de e-mail/numarul de telefon. În sensul cel mai larg, fiecare e-mail/SMS trimis unui client/abonat poate fi considerat marketing pe e-mail/prin SMS. De obicei, implică utilizarea e-mailului/SMS-urilor pentru a trimite reclame sau pentru a solicita vânzări sau donații și este menit să construiască loialitate, încredere sau cunoașterea mărcilor/brandului. Termenul se referă la trimiterea de mesaje cu scopul de a îmbunătăți relația noastra cu clienții/abonatii, încurajând loialitatea clienților sau convingând abonatii să realizeze o achizitie. Mesajele de direct marketing pot fi trimise doar la o bază de date a clienților/abonatilor.

Daca doresti sa nu mai primest notificari comerciale, poti da unsubscribe din orice email primit de la Harmonyway.ro
Oferte personalizate – Metodă de marketing care are ca obiectiv creşterea fidelităţii clienţilor printr-o bună cunoaştere a fiecăruia dintre ei, permiţând astfel o personalizare a ofertei, ce se bazează pe identificarea şi personalizarea consumatorilor/abonatilor şi pe existenţa unei oferte actualizate la zi prin informaţii provenind de la client/abonat. In vederea transmiterii de oferte personalitate, Harmony way va putea utiliza aplicatii si instrumente de Web Tracking pentru a identifica preferintele dumneavoastra. In toate cazurile, Harmony way va respecta dreptul la viaţa privată.

 

1.1 Conditii generale

Harmonyway.ro ofera posibilitatea de retur pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.

Perioada de retragere menționată expiră în termen de 30 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor sau, în cazul în care comandați printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs.

             Prezentele prevederi se completeaza cu prevederile articolului 1.1.a Returul in caz de vicii ascunse si 1.1.b Bunuri pentru care nu se acorda dreptul de retur
           Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre Client, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vicii ascunse ale produsului, conform punctului 1.1.a.
       Produsele se pot returna prin orice companie de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Harmony way. Adresa la care se trimit coletele de retur este: CT Park Hala F5 - rampa A si B , Dragomiresti Vale, Autostrada A1, km 13

In caz de retragere din contract, Clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data notificarii catre Harmony way a retragerii din contract. . Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficienta transmiterea de catre Client a comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere (30 de zile de la data receptionarii Produselor).

Harmony way va rambursa banii clientului in termen de 14 zile de la data receptionarii si verificarii produselor, conform conditiilor de returnare a produselor de la punctul 1.4.

 

1.1.a. Returul in caz de vicii ascunse

Returul in caz de vicii ascunse se acorda in urmatoarele situatii:

•    In situatia in care un produs aflat in perioada de valabilitate prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa, acesta va fi inlocuit;
•    Daca defectul prezentat nu poate fi inlaturat din cauza naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, Clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON
;
•   
In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate si care necesita inlocuirea produsului.
In functie de natura situatiei, dovada achizitiei produsului este suficienta si necesara.
Exclusiv, in cazul retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol, costurile de transport sunt in sarcina Harmony way.
Pentru a beneficia de acestea, Clientul are urmatoarele obligatii:
•    produsul sa fi fost cumparat de la harmonyway.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;

•    sa respecte instructiunile de folosire/depozitare/manipulare si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
•    sa pastreze documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
•    sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta si sa le livreze impreuna cu produsul.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la acoperirea de catre harmonyway.ro a viciilor ascunse ale produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu, acestea neextinzandu-se asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului. 

 

1.1. b. Bunuri pentru care nu se acorda dreptul de retur:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

·         furnizarea de bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de cumparator sau personalizate în mod clar;

·         furnizarea de bunuri care sunt susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid;

·         furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de dumneavoastră;

·         deteriorari ale ambalajului; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea informatiilor referitoare la lotul si termenul de valabilitate aferente produsului;

·         deteriorarile produse ca urmare a nerespectarii instructiunilor de folosire / depozitare / manipulare.

·         furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;


1.2 Garantia legala de conformitate

Harmonyway.ro ofera garanţia legala de conformitate care reprezinta obligatia legala a vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate în declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.

Harmony way garanteaza integritatea produselor comandate de pe site pe timpul transportului, până în momentul livrarii.

Produsele cu durată de utilizare îndelungată sunt însoțite de certificat de garanție comercială valabilă pentru perioada specificată pe site pentru fiecare produs, acolo unde aceasta se aplică.

Toate produsele cu durată de utilizare îndelungată comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate, care este de 24 luni.

 

1.2.1 Valabilitatea voucherului pentru servicii

Voucherele au o valabilitate limitata, inscrisa in conditiile speciale ale fiecarei experiente

·         Programarea pentru efectuarea experientei va fi efectuata de catre furnizorul de experiente al Harmony way, cu solicitarea datei si a orei dorite  prin contactarea telefonica de catre Client la numarul 0737 262 573, pe care il regasiti mentionat la descrierea fiecarei experienta;

·         Daca data si ora solicitate nu sunt disponibile, vi se vor propune alternative de timp;

·         Daca nu veti onora rezervarea, fara sa anuntati cu cel putin 24 de ore in avans reprezentantii furnizorului de experiente Harmony way la numarul 0737 262 573, la care ati efectuat si programarea experientei si care este comunicat si pe Harmony way, o penalizare intre 50% si 100% din valoarea experientei poate fi aplicata;

·         Clientul va trebui sa furnizeze codul voucherului si datele sale de contact.

·         Programarea experientei se va face in cadrul termenului de valabilitate a voucher-ului si in limita disponibilitatii. O solicitare de programare este necesara cu cel putin 2 luni inainte de expirarea termenului de valabilitate, in caz contrar, lipsa disponibilitatii nu va prelungi valabilitatea voucherului peste termenul de 12 luni, chiar daca solicitarea de rezervare a fost facuta in cele 12 luni de valabilitate, dar dupa a 10-a luna de la data achizitiei.

1.3 Modalitati si termene de returnare ale produselor si serviciilor
           Clientul se obliga sa notifice Harmonyway.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate prin e-mail la adresa: 
contact@harmonyway.ro in termen de maxim 30 de zile de la primirea produselor.
           Pentru returul produselor, Clientul va completa si trimite catre Harmony way la adresa de e-mail
contact@harmonyway.ro “Formularul de retur Produse”, disponibil aici, sau va face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract, transmisa, de asemenea, la adresa contact@harmonyway.ro.
 

1.4 Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de Client, in ambalajul original, cu etichetele intacte, sa nu prezinte sub nicio forma semne de uzura sau consum. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu harmonyway.ro).
             In urma analizarii Produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, harmonyway.ro poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, harmonyway.ro va comunica Clientului motivele acestuia. Totodata, expedierea catre Client a produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala si la initiativa Clientului. In cazul in care, in termen de cel mult 60 de zile de la data comunicarii refuzului de preluare a returului, Clientul nu intreprinde niciun demers pentru ridicarea sau receptionarea Produsului, Harmony way va proceda la distrugerea acestuia, putand pune la dispozitia Clientului documente doveditoare in acest sens.
             In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la articolul 13 “Campaniile Promotionale”.

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Intrucat unele produse comercializate de catre Harmony way sunt obtinute din materii prime naturale, nu se vor accepta returi pe considerente de diferente/discrepante de culoare/gust/miros/textura intre acelasi tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentand o lipsa de conformitate/viciu ascuns.
 

1.5 Termene de returnare a sumelor achitate

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 14 zile calendaristice de la data la care harmonyway.ro accepta returul.
             Pentru retururi partiale de comenzi, daca valoarea produselor ramase in comanda nu respecta conditiile ofertei referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depaseste 200 lei in cazul produselor din toate categoriile cu exceptia <<pentru sportivi>> sau nu mai depaseste 500 lei in cazul produselor din categoria <<pentru sportivi>>, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate mai putin costul unui transport aferent produselor pastrate (produsele pastrate sunt asimilate unei comenzi care nu se califica pentru transport gratuit). 

            Rambursarea sumelor aferente prețului plătit se va face folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de dumneavoastră pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sunteți de acord cu o altă modalitate de plată.

Putem amâna rambursarea până la data recepționării și verificării de către noi a produselor care au făcut obiectul vânzării.

 

 1.6 Schimbarea/inlocuirea si politica de retur pentru servicii

Aveti posibilitatea sa va retrageti din contract, caz in care va garantam returnarea valorii voucherului/schimbarea experientei initiale in termen de 30 de zile de la achizitie.

Conform celor mentionate anterior, Clientul poate solicita schimbarea experientei initiale cu alta experienta prezentata pe site in maximum 90 de zile de la achizitie, cu rambursarea de catre Harmony way a diferentei de pret  daca achizitia noua este intr-un palier de pret inferior, sau cu plata de catre Client a diferentei de suma, daca achizitia noua este superioara ca pret.

Este posibila o singura schimbare gratuita, urmatoarele fiind taxate cu 50 de lei/schimbare.Pentru schimbarea voucherului este necesara completarea formularului de retur.

Noua experienta va avea aceeasi data de valabilitate ca experienta initiala.

In cazul pierderii voucherului, Clientul il poate descarca din nou din contul sau, fie poate solicita o noua livrare pe e-mail.